7 secrete pentru scrierea unui articol SEO

Blogurile și articolele SEO sunt o parte foarte importanta a serviciilor noastre de PR online si social media management.

 

Desigur, nu poți arunca doar o grămadă de cuvinte pe o pagină și se așteaptă ca oamenii să vină fie difuzate. Pro scris servicii articol SEO știu că, dacă ai construit, ei vor veni, dar numai daca ai construit calea cea dreaptă.

Aici sunt cele 7 secretele profesionale scriitori SEO articol:
  1. Cerceteaza cuvintele cheie. Daca aveti de gand sa postati continut pe siteul vostru, ar trebui sa va asigurati ca Google va observa efortul depus. Aflati care sunt cuvintele si frazele cheie pe care oamenii le folosesc in cautari (precum si cuvintele competitive) pentru a ajunge la produsele sau serviciile pe care le oferiti si notatile intr-o foaie de calcul si tineti cont de aceste cuvinte ori de cate ori scrieti un nou articol pentru siteul vostru.
  2. Puneti cuvintele cheie la munca. Nu este sufficient sa folositi cuvinte cheie cu o densitate de 2-3% in articolul vostru. Trebuie sa introduceti cuvantul cheie principal in titlul blogului sau al  articolului, precum si in prima si ultima fraza. Prin aceasta, cuvintele cheie sunt usor de identificat de crawlerele motorului de cautare, dar si de ochii cititorilor. Amintiti-va, oamenii care folosesc motoarele de cautare cauta acea expresie special pentru ca ei vor sa stie mai multe despre respectivul produs sau serviciu pentru a-l cumpara, asa ca are sens sa le oferiti exact ceea ce cauta. Vei primi mai multe clicuri, daca tineti cont de acest mic truc al scriitorilor de articole SEO.
  3. Scrie despre ceva ce oameniilor le pasa. Nimeni nu stie afacerea mai bine decat tine – deci este foarte bine sa scrieti despre ce fel de consultanta de specialitate sau sfaturi aveti de oferit. Ori, puteti prezenta cel putin o stire referitoare la afacerea voastra. Atunci cand aveti dubii, puteti consulta lista de cuvinte cheie SEO si puteti structura articole care sa foloseasca cuvite cheie momeala in continutul lor. Puteti chiar sa citati anumiti experti in articolele voastre pentru a prezenta expertiza lor si a face legatura mai usoara cu retelele sociale pentru raspandirea informatiei.
  4. Scrieti articole suficient de lungi. Desigur ca un articol nou de 100 de cuvinte este de preferat decat nici un fel de continut. Cu toate acestea, motoarele de cautare tind sa prefere blogurile si articolele mai lungi. Daca nu puteti scrie un articol foarte lung, o medie de 300-500 de cuvinte este o buna alegere. Au existat cercetari care arata ca motoarele de cautare tind sa favoizeze „in profunzime” continutul de cel putin 2000 de cuvinte, iar din propria noastra cercetare am constatat ca cele mai populare posturi de pe blog sunt cele de cel putin 1500 de cuvinte.
  5. Optimizarea continutului web. In cazul in care utilizati platforma de blogging WordPress, exista o multime de instrumente PR online gratuite (diverse plugin-uri) pe care le puteti utiliza. De multe ori noi folosi Yoast si Shareaholic, impreuna cu alte cateva pentru a optimiza continutul articlolelor.
  6. Editati munca pe care o faceti. Diferenta dintre scriitorii profesionisti de articole SEO si persoanele obisnuite este atentia pentru detalii si modul de editare al articolelor. Programe ca OpenOffice, Google Docs si Microsoft Word usureaza acest proces. Daca aveti un ochi pentru elemente estetice aduceti un plus articolelor pe care le scrieti. Evitati paragrafele foarte mari si frazele fara sfarsit.
  7. Deveniti propria voastra agentie de PR online. Odata ce ati scris si postat continutul nou pe site, munca este doar pe jumatate facuta. Pasul final al oricarui articol web publicat este posibiliatetea de a actiona ca propria voastra agentie de PR online – urmariti sa adaugati linkuri catre site-ul vostru peste tot. Comentati alte articole si bloguri similare sau nu pentru a crea legaturi inapoi la site-ul si continutul vostru. Trimite-ti continutul la Digg, Reddit si StumbleUpon. Managementul social media si scrierea de continut web merg mana in mana, si de indata ce ati apasat butonul „publica” puteti merge mai departe si sharui continutul pe platformele de socializare ca Twitter sau Facebook.