Articole seo facute corect
Cele mai multe dintre sfaturile de marketing gasite pe internet va vor spune sa scrieti intotdeauna pentru utilizatori, nu motoarele de cautare. Acest lucru este foarte adevarat, dar eu cred ca este o afirmatie putin inselatoare. Am vazut articole si pagini web de vanzari, de exemplu, care nu utilizeaza deloc cuvinte cheie. La urma urmei, ei scriu pentru utilizatori, nu? Gresit. Cred ca inca mai trebuie sa scriem pentru motoarele de cautare, dar facand continutul usor de citit si de inteles pentru utilizatori.
O cercetare foarte buna ori de cate ori doriti sa scrieti un articol este esentiala. Problema este ca, cei mai multi oameni nu stiu cum sa scrie pentru SEO, fie introduc prea multe cuvinte cheie care nu is au locul in paragrafele scrise, fie uita in totalitate ca trebuie sa foloseasca cuvinte si expresii cheie.
In continuare am facut o lista cu sfaturi si reguli ajutatoare pentru a scire un articol SEO foarte bun fara a compromite calitatea acestuia.
Regula #1: Introduceti un cuvant cheie in titlul articolului
Titlul articolului trebuie sa fie clar, specific, atragator si sa aibe toate caracteristicile unui titlu bun. De asemenea, trebuie sa contina un cuvant cheie. Acest lucru este crucial.
Regula #2: Faceti tagurile titlurilor intresante
Tagurile titlu sunt diferite de titlurile paginilor. Cu siguranta ati auzit de de Meta Title Tag care se regasesc in codul sitelui ci nu in titlurile articolelor (acestea sunt titlurile care apar in bara browserului imadiat langa favicon). Daca folositi o platforma WordPress, puteti schimba modul in care Meta Title Tag este afisat pe fiecare pagina sau in fiecare postare daca instalati un Seo plugin ca WordPress SEO de la Yoast. Acesta este destul de util pentru ca ofera un preview al modului in care paginile web sunt vazute de catre motoarele de cautare. Poate parea o provocare, pentru ca trebuie sa fiti inventivi in folosirea cuvintelor cheiei aici fara sa para ca ati scris un paragraf SEO, intr-un spatiu de doar 70 de caractere.
Regula #3: Scrieti continut specific si relevant
Unul dintre cele mai enervante lucruri cu privire la SEO audit, este acela ca unii clienti folosesc cuvinte cheie in paragrafe ce nu suna natural atunci cand sunt citite. Continututl trebuie sa fie fluid, relevant si usor de citit de catre vizitatori astfel incat sa ii ajute pe acestia „sa vada mesajul”, in loc de „sa le fie spus mesajul”.
Regula #4: Folositi taguri de titlu doar pentru titluri
Amintiti-va intotdeauna ca: headingurile nu sunt pentru a face fontul mai mare ci pentru face titlul mai mare. Le puteti folosi pentru titlurile articlolelor si pentru titlurile paragrafelor. Ideea din spatele heading tag-urilor este de a identifica cu usurinta o noua sectiune dintr-un text mai lung, pentru ca utilizatorii sa poata parcurge cu usurinta articolul si sa verifice daca au citit sau nu toate punctele. In aceasta sectuine puteti utiliza un cuvant cheie pentru a ajuta motoarele de cautare sa inteleaga site-ul, si de asemenea pentru a-i ajuta pe utilizatori sa retina mai usor informatiile.
In concluzie, incercati sa inserati cuvinte cheie in mod constient in orice articol pe care il scrieti – in titlu, in meta descrieri si heading tags – fara a-l face sa sune prea incarcat. Mentineti in permanenta un echilibru, fiti creativi, utilizati exemple reale si scrieti ca si cand ati vorbi in mod natural.