Cum sa scrii un articol seo

Vreti sa invatati cum sa scrieti articole SEO? Nu exista nici un expert in domeniul SEO care sa va poata ajuta, insa va putem prezenta cateva trucuri care va ajuta sa optimizati articolele si sa le transformati in unele prietenoase pentru motoarele de cautare.

Cum sa scrieti articole SEO

Cred ca ati auzit pana acum ca desitatea cuvintelor cheie ar trebui sa fie de x %, sau ca trebuie sa folositi cuvinte cheie in neta descrieri sau in primul paragraf al articolului, etc. Nu am spus nimic nou, dar vom vom rezuma toate aceste detalii intr-un singur loc, aici in acest post, pentru a va fi la indemana atunci cand doriti sa scrieti un continut optimizat fara sa utilizati un plugin sau software premium. Acest scurt ghid va va arata cum sa scrieti articole SEO cu cuvinte cheie in doar cativa pasi simpli.

Cativa pasi simpli pentru a va ajuta sa aflati cum sa scrieti articole SEO

Inainte de a intra in aceste etape, permiteti-mi sa explic conceptul de densitate a cuvintelor cheie. Numarul de ori in care un cuvant cheie este mentionat intr-o anumita pagina poate ajuta la determinarea modului in care pagina respectiva este optimizata pentru motoarele de cautare. Cand vine vorba de densitatea cuvintelor cheie, se pare ca un nivel de densitate ce variaza intre 1% si 4% este recomandarea cea mai buna cu privire la modul de a scrie articole SEO, fara a exagera in folosirea de cuvinte cheie. As recomanda o densitate de cuvinte cheie intre 1% si 3%, pentru a fi in siguranta si pentru a evita utilizarea acesteia in locuri in care articolul poate fi citit lejer si cursiv.

  1. Cercetarea cuvintelor cheie. Sa presupunem ca ati terminat cu faza initiala de cercetare a cuvintelor cheie si aveti cuvantul cheie tinta (sau cuvinte cheie) gata. Pentru a obtine un rank al acestui cuvant ar trebui sa faceti o cercetare pe Google Ad-words Tool pentru a) a verifica competitia cuvantului cheie si b) pentru a incerce sa scrieti continut unic, care nu este disponibil pe site-ul dvs. concurent.
  2. Utilizarea de header tags petru headlings. Ar trebui sa folositi intotdeauna subheadings atunci cand scrieti un articol. Puteti face acest luru prin utilizarea de etichete h2. Acest lucru va ajuta sa pastrati ideile organizate si mult mai usor de citit si acestea ofera, de asemenea, un loc foarte bun pentru plasarea de cuvinte cheie. Motoarele de cautare acorda o atentie deosebita cuvintelor cheie introduse tn tag-uri antet, asa ca incercati să utilizati cuvantul cheie intr-o subpozitie pentru a fi observat de motorul de cautare.
  3. Titluti, taguri H1 si meta descrierile sunt importante. Unul dintre cele mai importante locuri in care puteti folosi cuvintele cheie tinta este titlu, headling-urile si meta descrierile. Scrieti un titlu atragator de impact pe care oamenii sa isi doreasca sa faca click imediat. De exemplu, in cazul in care cuvantul cheie este „masina” ati putea folosi un titlu ca „Invata cum sa conduci masina” sau „Cum sa alegi masina potrivita stilului tau de viata” sau altceva similar care sa fie relevant cu continutul scris.
  4. Densitatea cuvintelor cheie. Pentru a fi eficient pentru un motor de cautare, un articol ar trebui sa fie se concentreze pe cuvinte cheie tinta sau pe expresii de cuvinte cheie. In medie, un articol SEO ar trebui sa aiba o densitate de cuvinte cheie cuprinsa intre 1 – 4%. Pentru a determina aceasta densitate se face raportul dintre numarul de cuvinte cheie sau expresii de cuvinte cheie ce apar in articol si numarul total de cuvinte din articol, sau puteti utiliza o aplicatie speciala care o va calcula.

Daca urmati toate sfaturile de mai sus veti putea sa scrieti un articol SEO bun atat pentru motoarele de cautare dar si pentru cititori. Cel mai important este sa efectuati o cercetare atenta a cuvintelor cheie in primul rand, sa scrieti continut de calitate si sa aveti grija la densitatea cuvintelor cheie.