Cum sa scrii un continut SEO

Search Engine Optimization este o tehnica utilizata pentru publicarea de continut web pentru a spori vizibilitatea paginii web si a creste traficul acestuia pentru a obtine o pozitie superioara in randul rezultatelor motoarelor de cautare. Scrierea unui articol folosind Search Engine Optimization necesita bune abilitati de scriere pentru a face articol interesant si usor de citit. Plasarea strategica a fraze cheie si cuvinte cheie in text si includerea de hyperlink-uri sunt elemente care vor capta atentia cititorilor. Daca nu sunteti inca familiarizati cu aceasta tehnica dar doriti sa scrieti un articol SEO atractiv pentru cititorii vostrii puteti tine cont de urmatoarele sfaturi:

  • Articolul trebuie sa fie bine scris, sa fie atractiv dar si informativ. Trebuie sa prezinte un punct de vedere pe un anumit subiect, sa fie util si distractiv – adica sa prezinte indormatii utile necesare cititorului dar prezentate intr-un mod in care atentia acestuia sa fie captata si sa isi doreasca sa citeasca mai mult.
  • Un articol bine scris atrage mai multi citori, ceea ce inseamna mai mult trafic pentru site-ul dumneavoastra si posibil interes din partea agentiilor de publicitate.
  • Google pune mare pret pe titlul articolelor astfel ca este important ca fraza cheie care este partea importanta a continutului SEO sa se regaseasca si in titlu.
  • Faceti o lista cu cuvintele cheie si frazele esentiale pentru articolul vostru. Acest lucru este important pentru ca acestea pot fi incluse in metadata sau un codul HTML.
  • Un articol usor de citit este impartit in mai multe paragrafe sau subpuncte. Textul este astfel usor de parcurs iar cititorii nu isi pierd rabdarea si atentia in timpul lecturii.
  • Cuvintele si frazele cheie sunt expresii sau notiuni folosite de utilizatorii web chiar in bara de search a motorului de cautare. Cele incluse in articlol trebuie sa tina cont de acest aspect dar si sa fie relevante si sa aiba legatura cu subiectul articolului.
  • Asigurati-va ca nu faceti greseli gramaticale sau de ortografie.
  • Nu faceti exces in folosirea de cuvinte cheie ci folositi suficient cat sa se integreze perfect in text si sa asigure un ritm de citire natural al articolului. Se recomanda ca densitatea cuvintelor cheir sa fie ce 1-3%.
  • Cuvintele sau frazele cheie continute in titlu ar trebui sa se regaseasca si in primul paragraf al textului.
  • Asigurati-va ca faceti textul accesibil unui public cat mai larg. Chiar daca ati scris un articol foarte bun, trebuie sa il si faceti cunoscut, iar cele mai simple metode sunt cele de distribuire prin intermediul retelelor de socializare ca Facebook, Twitter sau Tumblr.
  • Incurajati cititorii sa reactioneze prin like-uri, comentarii sau mesaje.