blank

Cat costa crearea unui magazin online?

Una dintre cele mai frecvente intrebari pe care o primeste o agentie de de creatie si web design este cat costa crearea unui magazin online. Raspunsul ce poate fi oferit nu este deloc usor si simplu. Realizarea unui shop online depinde de multe aspecte si detalii. Iar pentru aceasta va fi nevoie ca alegerea unui pachet de creare magazin online sa fie insotita de mult mai multe informatii preliminare și suplimentare.

 

Care sunt elementele care influenteaza pretul pentru crearea de magazine online?

Realizarea unui magazin profesionist online, care sa aiba un design special si functionalitatile necesare presupune o bun intelegere a afacerii si o evaluarea atenta a specificului domeniului de activitate. La fel de importante sunt si scopurilor comerciale vizate. Pretul care urmeaza sa fie platit pentru un shop online va fi influentat de fiecare dintre detaliile implicate. Printre acestea mentionam:

  1. Tipul de magazin online

Cele mai populare platforme de comert online sunt: Magento, WooCommerce (WordPress), Prestashop, OpenCart, Joomla, Shopify, ShopMania, Wix etc. Oricare ar fi platforma de realizare a eshop-ului, intotdeauna este nevoie si de interventia unui designer sau developer de magazine online, care sa se ocupe de implementarea si personalizarea lui.

In plus, pentru originalitate, orice proiect are nevoie de creatie si design de elemente de identitate de brand. In functie de cat de multe ore de lucru vor fi necesare pentru realizarea shop-ului online, de alegerea unei variante mai simple sau mai complexe, de faptul de a fi un magazin online pe baza de template, design predefinit sau SaaS, custom sau personalizat s.a. costul poate varia foarte mult.

  1. Care sunt functionalitatile de baza

Elementele incluse in aceasta categorie sunt cele care vor face ca shopul online sa functioneze in mod corespunzator. Printre acestea avem:

  • panou de administrare simplu
  • un meniu de navigare usor de folosit
  • un design cu categorii si sectiuni bine structurate
  • imagini pentru produse cat mai clare
  • descrieri pentru categorii si produse
  • cos de cumparaturi usor vizibil
  • mai multe posibilitati de a face cumparaturi si de a plati
  • detalii creare cont care sa nu necesite prea multe informatii si timp
  • posibilitatea de a reveni usor in meniu sau la pagina de produs dorita
  • date usor vizibile despre firma, inregistrare, adresa, contact
  • conditii de retur etc.
  1. blank Integrarea de functionalitati avansate

Pentru a oferi clientilor o experienta de navigare cat mai buna si posibilitatea de a ajunge mai usor la categoria de produsele sau produsul pe care si-l doresc si a-i converti in cumparatori, este nevoie de functionalitati mai avansate, precum:

  • module avansate de selectie a produselor
  • un site cat mai user friendly si mobile friendly
  • sugestii de produse similare sau pentru ce au cumparat alti clienti
  • posibilitatea de a oferi ratinguri si de a face comentarii despre produse
  • mai multe modalitati de plata, inclusiv online
  • mai multe solutii de livrare, AWB si urmarirea comenzilor
  • raspunsuri la intrebari frecvente
  • posibilitatea de a share-ui pe retele de socializare
  • conditii de securitate avansate
  • abonarea la un newsletter
  • e-mail marketing etc.

 

  1. Fotografiile si imaginile alese

Exista foarte multe site-uri cu stocuri de poze, ce pot fi folosite pentru paginile serviciilor. Daca doresti ceva special, ia in calcul achizitia unor fotografii mai speciale, contra cost, prelucrarea unora libere de costuri sau chiar angajarea unei firmei specializate in fotografie de produs.

 

  1. Copywriting

Crearea unui e-shop va avea nevoie de un slogan si de idei de promovare cat mai interesante si incitante. Un copywriter bun trebuie sa se ocupe intotdeauna de prezentarea generala a magazinului, de descrierea cat mai originala si detaliată a categoriilor si produselor. Apelarea la acest gen de servicii este foarte impotanta pentru optimizarea SEO si petru a obtine o pozitie mai buna in motoarele de cautare.

 

  1. Testare si optimizare

Inainte de a lansa un site este absolut necesar sa fie testat si optimizat corespunzator, sa fie remediate toate link-urile rupte si erorile. La acest capitol nu trebuie sa pierdem din vedere viteza de incarcare, de pe orice tip de dispozitiv. Un site lent si cu probleme va fi abandonat imediat. Pentru rezultate mai bune, alege si aici un cost in plus!

 

  1. Alegerea unui server dedicat

Un  shop online gazduit pe un server aglomerat si foarte ocupat se poate incarca mult mai greu si poate oferi, in momente importante de vanzare, o experienta de navigare foarte neplacuta. Alegere unui pachet de gazduire mai bun, care sa garanteze performante, chiar si in conditiile unui trafic peste asteptari, vine si ea cu anumite costuri.

 

  1. Crarea de pagini de rețele sociale pentru magazinul online

Retelele sociale sunt o sursa extraordinara de ajungere la publicul tinta, de informare, educare, mentinere a unei legaturi relaxate cu audiența. Organizarea de campanii de promovare, anuntarea   reducerilor si lansarea de produse noi prin intermediul acestora, reprezinta o sursa importanta de trafic, fidelizare, clienti potentiali si reali. Daca acestea sunt realizate de profesionisti, rezultatele vor fi mai bune.

 

  1. Stock & Client Management System

Vanzarile bune au nevoie de un sistem bun de management al clientilor, stocurilor si comenzilor. Integrarea acestor functii iti va putea permite sa vezi mult mai bine cum stai cu aprovizionarea, comenzile, lead-urile, volumul vanzarilor.

 

  1. Module de monitorizare a traficului

Urimarirea oricarei tinte de conversie are nevoie de masuri, actiune si evaluare a rezultatelor. Doar prin astfel de instrumente se poate orienta efortul in directia buna pentru a avea un trafic mai mare, a sti de unde vine acesta si cum sa orientezi strategiile viitoare de marketing. Testarea, originalitatea si spionarea concurentei joaca un rol important.

 

  1. Securitatea aleasa

Achizitionarea celor mai bune certificate de securitate ofera siguranta si incredere clientilor tai. Investitia va merita efortul. Orice scapare poate aduce prejudicii majore imaginii si evolutie afacerii. De aceea calitatea securitatii oferite va influenta costurile de creare si intretinere a magazinelor online.

blankCare magazin de vanzari online este mai ieftin?

In functie de nevoi si de preferinte poti opta pentru o varianta de eshop online basic sau pentru una de magazin online profesional sau premium. Orele lucrate pentru realizarea lui, personalizarea si integrara de functii cat mai avansate se vor vedea in costul final, dar si in calitatea proiectului livrat.

Cel mai ieftin magazin de prezentare va fi unul cu design simplist si optiuni reduse. Daca esti la inceput de drum si este prima ta incercare in domeniul comert online, poti opta pentru aceast tip de produs.

Pentru a crea magazine online profesionale, bine concepute si optimizate vei avea nevoie sa incluzi un design distinct si cele mai bune functionalitati si servicii de optimizare disponibile in prezent.

Orice alegere ai face, pentru a nu avea un eshop gratis si inutil, ai grija totusi sa iei o decizie buna in privinta agentiei de web design cu care lucrezi.

 

Cine poate realiza un magazine online pentru Romania?

In cazul in care vrei sa deschizi o afacere locala, alege sa lucrezi cu o agenție din zona in care intentionezi să vinzi. Specialistii in design si creare de magazine online din Romania pot cunoaste mult mai bine specificul pietei si iti pot oferi cele mai potrivite optiuni de shop online, adaptate consumatorilor locali. Dar si solutii pentru un magazin profesionist online ce ofera posibilitatea de a fi extins si promovat in afara.

 

Concluzie

Industria comertului online este una foarte dinamica si in continua schimbare. In aceste conditii si optiunile aflate la dispozitia comerciantilor si proprietatilor de afaceri trebuie sa tina pasul cu evolutia tehnologica si cu nevoile clientilor actuali. Astfel pretul si costul de realizare a unui shop online este strans legat de solutia aleasa, de originalitate si performante dorite, de echipa care se va ocupa de design, optimizare si mentenanta.

Pentru a afla care este pachetul de creare magazin online si cel mai bun cost de realizare eshop, nu ezita sa ne contactezi!