9 modalitati de a aduce vizitatori pe site

1. Asigura-te ca site-ul tau apare in primele rezultatele ale motoarelor de cautare.

Cu totii vor sa apara in primele rezultate ale motorului de cautare Google dar cu cat lupta pentru prima pozitie se intensifica cu atat este mai dificila competitia dintre site-urile web. Optimizarea realizata pentru ca site-ul tau sa ajunga in primele pozitii ale motorului de cautare poarta denumirea de optimizare SEO (Serch Engine Optimization) si implica schimbarea unor elemente din interiorul site-ului (optimizare). Optimizarea SEO nu este niciodata “finalizata”, dar exista anumite elemente care trebuiesc realizate correct daca doriti ca site-ul tau sa ajunga unul dintre cele mai bune. Pentru a va ajuta sa incepeti optimizarea pentru site: iar pentru a va familiarize cu SEO faceti click aici.

2. Foloseste un cont de Facebook pentru a interactiona cu publicul.

Cu ajutorul unei pagini de Facebook oamenii va vor gasi mult mai usor si va vor putea adauga la linkurile preferate facand un simplu click pe butonul Like. Cei care vor adauga la preferinte profilul tau de Facebook vor fi apoi notificati ori de cate ori veti posta un lucru nou pe site, primind un mesaj cu link catre profilul tau. Ar trebui sa aveti o pagina de Facebook cu un minim de continut, un link catre site-ul tau si de asemenea un link catre profilul de Facebook pe site.

3. Foloseste Twitter pentru a informa in permanenta publicul.

Multe companii au folosit cu success Twitter pentru a-si creste audienta si pentru a comunica intr-un mod mult mai efficient cu clientii existenti si cu utilizatorii. Contul de Twitter este gratuit si poate fi creat in doar cateva minute. Totusi aceasta nu va garanteaza ca va veti mari numarul de vizitatori, cu exceptia cazului in care investiti in mod regulat in actualizarea continutului – daca nu aveti suficient timp pentru a face acest lucru (sau sa platiti pe cineva care sa faca asta) Twitter nu poate ajuta afacerea ta.

4. Foloseste Google AdWords.

Probabil ca ati observant anunturile care apar in partea dreapta a rezultatelor cautate pe Google – acestea apar pe un background color si au adaugat in colt mesajul “Ads”. Cu un buget modest sau nu, va puteti plasa reclama, iar aceasta va aparea ori de cate ori un utilizator cauta un cuvant cheie pentru care ati platit. Lucrul cel mai important este ca veti plati doar atunci cand o persoana va accesa anuntul tau – lucru cunoscul sub denumirea de Pay per Click (PPC Advertising). Puteti selecta o suma maxima pe care sunteti dispus sa o platiti pentru fiecare aparitie si pentru fiecare zi de reclama. Puteti citi mai multe despre Google Adwords in cadrul site-ului nostru la sectiunea promovare site.

5. Foloseste anunturile Facebook.

Anunturile Facebook continua sa inregistreze o crestere in promovarea site-urilor web. Comparativ cu anunturile Google, anunturile Facebook sunt mai ieftine si mai bine orientate catre public, dar au o audienta mai mica. Anunturile apar in pagina de Facebook in coloana din dreapta si lucreaza aproape la fel ca anunturile Google PPC, dar avand un control mai mare asupra publicului tinta. Atunci cand create un anunt Facebook puteti alege exact tipul de personae careia doriti sa-I apara anunturile, adaugand inclusiv locatia, sexul, precum si o lista cu preferintele si interesele acestora. Doriti sa va adresati unui public de 20-25 de ani, fani gen muzuzica clasica? Nici o problema. Puteti de asemenea sa alegeti daca doriti sa platiti pe aparitie (Pay Per Impression – ori de cate ori apare anuntul) sau pe accesare (Pay Per Click – atunci cand anuntul este accesat). Pentru a crea un anunt Facebook trebuie sa va logati (veti avea nevoie de un cont existent) si sa faceti click pe Advertising in partea de jos a paginii.

6. Fa ca alte site-uri sa adauge link catre site-ul tau.

Sa obtii linkuri catre site-ul tau de pe alte site-uri este o modalitate foarte eficienta de promovare.

7. Folositi directoarele web.

Un director web trimite link catre un site de un anumit fel. Site-ul tau trebuie adaugat intr-un director potrivit si relevant pentru continutul site-ului, lucru care va oferi utilizatorilor un link pe care sa-l acceseze si va contribui la cresterea ranking-ului site-ului, in caz contrar veti pierde timpul si veti risca ca linkul sa fie eliminate pe motiv de spam.

8. Postati filmulete pe YouTube.

Peste 2 miliarde de clipuri video sunt vizualizate in fiecare zi pe YouTube. Incarcarea unui continut de inalta calitate poate atrage un larg si atractiv public. Filmuletele populare pot atrage milioane de vizitatori in doar cateva zile, desi acest lucru este mai usor de zis decat de facut. Chiar si filmuletele mai putin populare pot reprezenta un mare succes, mai ales daca targetati o nisa de piata; oferirea de valoare si construirea unui video sunt punctele relevante pe care oamneii incearca sa le caute. Nu uitati sa includeti linkul catre web site-ul tau in descrierea filmuletului iar un procent din vizitatori vor veni accesand linkul pentru mai multe informatii.

9. Postati in mod regulat pe blog.

Un blog preferat de Google este Blogger.