Alegerea cuvintelor cheie pentru promovare si google adwords
Alegerea cuvintelor potrivite sau a unor fraze cheie pentru continutul paginii web a site-ului te poate ajuta sa iti cresti pozitia in rezultatele motoarelor de cautare si sa aduci mai mult trafic web catre paginile site-ului tau. De fapt, selectarea cuvintelor cheie potrivite este esentiala pentru optimizare. Chiar si site-urile cu mult continut dinamic si design foarte atragator au nevoie de cuvinte cheie potrivite pentru a putea genera trafic. In acest caz gura lumii nu este eficienta la fel ca in cazul publicitatii traditionale. Alegerea unor cuvinte cheie potrivite va vor creste rankingul site-ului in motoarele de cautare precum Google si va ajuta si la cresterea traficului de pe site, lucru care poate conduce la cresterea vanzarilor sau la obtinerea unui profit mai mare. Acest lucru poate parea destul de simplu, dar exista si proprietari care nu inteleg pe deplin importanta promovarii cuvintelor cheie. Acest aspect poate fi explicat prin faptul ca, desi pare usor in teorie, nu este la fel de usor de executat. Prin urmare este important sa intelegem factorii care trebuie luati in considerare atunci cand alegem cuvintele cheie care sa ne genereze mai mult trafic pentru paginile web. Acesti factori sunt reprezentati de cuvinte cheie relevante si cu o popularitate crescuta.
Relevanta cuvintelor cheie
Daca ne referim la relevanta cuvintelor cheie atunci ar trebui ca acestea sa aiba legatura cu scopul site-ului web pentru care se doreste sa se faca promovare. Prin urmare, daca obiectivul site-ului este de a vinde laptopuri sau telefoane, atunci aveti nevoie de cuvinte cheie care au legatura cu laptopurile sau telefoane. Nu vei dori sa pierzi timpul si resursele cu promovarea unor cuvinte precum „online” sau „internet” daca acestea nu au legatura cu vanzarea de lproduse. In schimb un cuvant relevant precum „google pixel” ar putea fi folosit pentru promovarea online a acestui website. Este important sa folositi cuvinte cheie care sa redea esenta site-ului si sa reflecte totodata obiectul de activitate al acestuia.
Popularitatea cuvintelor cheie
Este un alt factor important de care trebuie sa se tina cont atunci cand alegem aceste cuvinte. De ce sunt acestea importante? Deoarece cele mai multe persoane care initiaza o cautare, opteaza pentru introducerea unor cuvinte populare, foarte cunoscute. Pentru a afla ce cuvinte populare au legatura cu afacerea pe care o desfasurati prin intermediul site-ului, puteti incepe prin a face un sondaj in randul cercului de prieteni pentru a afla ce cuvinte le vin in minte atunci cand se gandesc la site-ul vostru. Dupa ce ati colectat aceste cuvinte, introduceti-le in Google Adwords, si descoperiti ce popularitate are fiecare cuvant. Simplificati lista si alegeti acele cuvinte care au o popularitate crescuta si un numar mare de cautari.
Stati departe de cuvintele cheie care nu au legatura cu domeniul vostru
Daca utilizati cuvinte cheie relevante atunci cand optimizati siteul nu ar trebui sa va faceti griji ca nu au legatura cu domeniul vostru si ca nu va vor ajuta sa cresteti traficul. Clientii cauta acele site-uri care le pot satisface nevoile iar atunci cand folositi cuvinte cheie generale, fara o legatura anume cu website-ul vostru puteti obtine vizitatori, dar un numar foarte scazut si care nu vor conduce la cresterea vanzarilor. Tocmai de aceea este foarte important sa utilizati cuvinte cheie!
In cazul in care te-ai gandit la cateva cuvinte cheie pentru site-ul tau si nu stii daca sunt populare atunci ai putea incerca Google Keyplanner , acest tool fiind cel mai bun.
http://www.google.com/trends/topcharts te ajuta sa stii care sunt tendintele cuvintelor cheie