blank

Designul ideal pentru o agentie de turism

Site-urile create pentru piata turistica sunt la fel de variate ca si destinatii pe care le deservesc. Unele au imagini cat mai atragatoare, peisaje si oameni in locatii exotice, altele concentrate mai mult pe partea de tranzactii online, avand o interfata foarte usoara care le permite utilizatorilor sa gaseasca cea mai potrivita destinatie si sa faca revervari. O alta categorie de site-uri turistice sunt cele care prezinta fapte si cifre precum: numarul de camere existente, restaurantele dintr-o anumita zona, piscinele, planurile de etaj ale unui hotel sau pensiune, lista de servicii, etc. Dintre toate aceste abordari diferite ale unei agentii de turism online, care este cea mai potrivita din punct de vedere al design-ului si al functionalitatii?

  • Exploatarea mediului
  • Proiectare eficienta a website-ului de turism online

Adevarul este ca, la o analiza mai detaliata, se constata ca sunt foarte putine site-uri de turism online care sa integreze si sa beneficieze de toate facilitatile pe care mediul online le ofera. Internetul este un mediu foarte eficient pentru doua misiuni ale site-ului de turism online:

  1. Pune la dispozitia consumatorilor o varietate de continut, locuri, destinatii turistice si informatii;
  2. Impulsioneaza clientii spre procesul de cumparare al pachetelor turistice.

Exista cateva site-uri de turism online care furnizeaza informatii care raspund la nevoile consumatorilor si ii motiveaza sa ia decizii, iar aceste site-uri sunt rezultatul unui web design strategic elaborat.

Cele mai bune strategii de create a designului unui website de turism online.

Avand la baza ani de studiu cu privire la site-urile de turism online, echipa Contrast Design a dezvoltat un proces unic care are la baza strategia de continut web. O strategie solida ne ajuta sa planificam si sa creem continut web care sa motiveze vizitatorii site-ului si sa ii determine sa achizitioneze un pechet turistic, transformandu-i astfel din vizitatori in cumparatori.

Dirijarea traficului web catre site-ul tau

Spre deosebire de tehnicile traditionale de promovare care deservesc un grup specific de persoane, site-ul agentiei tale de turism se adreaseaza atat persoanelor cat si motoarelor de cautare. Din fericire, atat publicul cat si motoarele de cautare urmaresc sa obtina aceleasi informatii – relevante. Motoarele de cautare „crowlere” cauta in intregul continut web sa identifice informatiile cu cel mai mare rank si relevanta pentru cautarea efectuata de catre o persoana. Prin proiectarea unui site de turism online, prietenos cu motoarele de cautare si identificarea nevoilor vizitatorilor, puteti anticipa cererile acestora si puteti optimiza mult mai bine continutul pentru ca agentia ta sa apara printre primele rezultate ale motorului de cautare si sa atraga vizitatorii catre site.

Procesul de vanzare

Strategia de web design pe care o utilizam atunci cand creem site-ul unei agentii de turism online se bazeaza pe prezentarea unor informatii complete si inspirationale care sa ii determine pe vizitatorii site-ului sa achizitioneze un pachet turistic. Pentru aceasta este nevoie ca in site sa fie implementate facilitati pentru rezervarea datelor de calatorie, a biletelor de avion, a hotelului, a numarului de camere sau a excursiilor optionale si a posibilitatilor de petrecere a timpului liber. Toate aceste elemente fac ca procesul de vanzare a pachetelor turistice prin intermediul site-ului de turism online sa fie cat mai usor accesibil clientilor, astfel incat sa ii determine pe acestia sa finalizeze tranzactia.