blank

Modalitati de promovare a unui cabinet medical

Stiti zicala „Daca vei investi, vei si castiga”

Din pacate, nu functioneaza asa cu cabinetele medicale. Sansele ca pacientii sa fie in numar cat mai mare implica o promovare speciala pentru a putea fi descoperiti.

Daca doriti sa atrageti noi pacienti este nevoie sa aveti un site foarte bine structurat, informatiile sa fie la obiect iar tarifele de consult trebuie sa fie vizibile. Una din formele cele mai bune de promovare raman recomandarile.

Indiferent de bugetul sau preferintele dumneavoastra exista cateva tehnici simple pentru serviciile de marketing medical ce vor face sa aveti mai multi pacineti. Mai jos gasiti o serie de practici medicale ce vor face ca afacerea dumneavoastra sa urce exponential.

  1. Faceti-va cunoscut pe Facebook. O pagina de facebook pentru afacerea dvs. este un loc pentru a posta stiri sau noutati despre cabinetul medical.
  2. Conenteaza-te pe Linkedin. Acest canal profesional de social media este un loc perfect pentru a va implica in situatii si a adauga alti furnizoari cat si contacte.
  3. Articolele pe blog. Acesta strategie de promovare articole pe site este poate cea mai buna varianta pentru a aduce noi vizite pe site, vizite ce se pot transforma foarte usor in pacienti.
  4. Tineti live-uri despre afacerea dumneavoastra. In acest mod oamenii vor stii cu cine au de a face si vor da incredere mai mare afacerii dumneavoastra.
  5. Integrare programari online. Acest lucru va ajuta sa tineti evidenta tuturor programarilor dar si informarii pacientilor cu privire la acest aspect. O solutie automata ajuta foarte mult in a avea un procentaj cat mai mare de oameni ce se prezinta la programari.
  6. Sponsorizarea de evenimente. Indiferent ca este un eveniment online sau offine, acest mod face ca brandul firmei sa creasca si cu ocazia asta pot exista potentiali pacienti.
  7. Consult gratuit. Daca esti la inceput de drum aceasta varianta poate ajuta foarte mult pentru a creea o noua baza de date cu potentiali clienti.
  8. Implementare modul testimoniale. Se stie ca in industia medicala, testimonialele sunt cele mai bune marturii de a copta noi pacienti. Un procentaj de 38% din clienti tin cont de marturiile altor pacienti in luarea deciziei de a alege un cabinet medical.
  9. Folositi comunicate de presa. Este o forma mai traditionala de publicitate, dar comunicatele de presa pot fi un mijloc puternic de a transmite stiri despre  practicile dumneavoastra.
  10. Trimiteti felicitari de zile onomastice. Trimiteti fiecarui pacient o scrisoare sau un card cu „La multi ani”, acesta tehnica a demonstrat ca oamenii pot fi placut impresionati cand cineva le transmite urari.
  11. Tineti legatura cu pacinetul. In cazul in care un pacinet nu a mai frecventat de mult clinica medicala atunci o solutie este de a a suna, trimite un sms sau email in care este intrebat daca si-a facut controlul periodic, etc.
  12. Cadouri gratuit. O alta forma prin care puteti reda un zambet pacientului este acela de a oferi ocazional cate un cadou ca exemplu, un pix personalizat, magnet pentru frigider sau alte articole gratuite care vor afisa sigla dumneavoastra.
  13. Reduceri pentru cunoscuti. Oferiti pacientilor actuali o reducere pentru prietenii sau familie.
  14. Extiderea serviciilor. Ganditi-va la modalitati prin care puteti adauga noi servicii pentru afaceri suplimentare.
  15. Spuneti multumesc. Multumiti de fiecare data cand pacinetii isi platesc facturiile.
  16. Publicitatea la radioul local. Acest tip de publicitate ajuta pentru a va face rapid cunoscute serviciile la un cost optim.
  17. Realizare de evenimente. Invitati pacientii existenti la o prezentare de produs, un eveniment caritabil sua orice forma de divertisment in care pacientul se poate simti bine.

Alegeti cateva dintre ideile mai sus expuse si punetile in practica. Unele dintre sfaturile mai sus mentionate se vor potrivi probabil cu practica dvs. mai bine decat altele. Avand in vedere aceste idei probabil ca veti vedea ca eforturile dvs. de marketing vor avea rezultate mari in scurt timp.